Gamle Gnavne Gnavpotter
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Travian alliancen GGG
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Lauras fra Romeren Ralle takker også af...
Angeldust takker også af... I_icon_minitimeMan Sep 13, 2010 6:01 am af Diana

» Angeldust takker også af...
Angeldust takker også af... I_icon_minitimeSøn Sep 12, 2010 3:20 pm af BR

» skie takker hurtigt af
Angeldust takker også af... I_icon_minitimeSøn Sep 12, 2010 2:39 pm af skie / Scipio

» Mindelunden
Angeldust takker også af... I_icon_minitimeSøn Sep 12, 2010 2:26 pm af skie / Scipio

» Godkendelse
Angeldust takker også af... I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 1:32 pm af Gæst

» Velkommen til GGG forummet
Angeldust takker også af... I_icon_minitimeMan Apr 26, 2010 4:30 am af Gusse

Mest aktive brugere
Count Dooku
Angeldust takker også af... I_vote_lcapAngeldust takker også af... I_voting_barAngeldust takker også af... I_vote_rcap 
the pain
Angeldust takker også af... I_vote_lcapAngeldust takker også af... I_voting_barAngeldust takker også af... I_vote_rcap 
skie / Scipio
Angeldust takker også af... I_vote_lcapAngeldust takker også af... I_voting_barAngeldust takker også af... I_vote_rcap 
MrBoejle - Lasse
Angeldust takker også af... I_vote_lcapAngeldust takker også af... I_voting_barAngeldust takker også af... I_vote_rcap 
Admin
Angeldust takker også af... I_vote_lcapAngeldust takker også af... I_voting_barAngeldust takker også af... I_vote_rcap 
Symbolet - Carpi
Angeldust takker også af... I_vote_lcapAngeldust takker også af... I_voting_barAngeldust takker også af... I_vote_rcap 
MILF
Angeldust takker også af... I_vote_lcapAngeldust takker også af... I_voting_barAngeldust takker også af... I_vote_rcap 
Majestic
Angeldust takker også af... I_vote_lcapAngeldust takker også af... I_voting_barAngeldust takker også af... I_vote_rcap 
Diana
Angeldust takker også af... I_vote_lcapAngeldust takker også af... I_voting_barAngeldust takker også af... I_vote_rcap 
Absalon
Angeldust takker også af... I_vote_lcapAngeldust takker også af... I_voting_barAngeldust takker også af... I_vote_rcap 

 

 Angeldust takker også af...

Go down 
ForfatterBesked
BR




Posts : 6
Join date : 28/04/10

Angeldust takker også af... Empty
IndlægEmne: Angeldust takker også af...   Angeldust takker også af... I_icon_minitimeSøn Sep 12, 2010 3:20 pm

Jeg vil gerne sige tak for en rigtig fed server. Mejse og Mica, i er nogle kanone mennesker, som jeg ikke ville have undværret at lære at kende Smile tak til jer for endnu en server Wink

Di Di DI hvad kan man sige om Di, altid klar til at hjælpe, humøtbombe, hun siger selv hun er en bitch, venter stadig på at opleve det... det var en fornøjelse at lege med dig Di Wink

åååååh scipioerne. Jer som trak mig med over i galeanstalten (LW) Hvad skal man sige om jer, i er dem der har angrebet mig flest gange i løbet af serveren, ehm tak for det... Ej I er sq nogle dejlige drenge, man kunne altid lokke jer til at lege, også selvom i mente min cleaner skulle dø hver gang i fandt på noget...
TT vi tog vores ture, både de gode og de dårlige, huske klart de gode bedst heeh.
Mange tak for hjælpen, i sær når jeg mente jeg havde kvajet mig, var du der altid til at fortæle historier fra far var dreng, om ting der var meget værre end det jeg havde lavet.
DG tjaah det tog dig ikke lang tid og fjerne dem der havde været så frække og tage MIN cropper, mindes ALDRIG du har sagt nej når jeg har spurgt om hjælp, er ikke helt sikker på du kender det ord...
Skie, ja du er jo bare dig, altid klar til at lære fra dig, altid klar til at hjælpe. Lidt lige som DG kunne jeg også godt tvivle på om du kender ordet nej? nogle helt fantastiske missioner du fik bixet sammen, du har et fantastisk overblik, og forståer at få alle til at føle sig vigtige. En sand leder ;O)

Øj det her kommer til at tage lang tid, hvis man skal skrive til alle, så vil nøjes med at sige tak til ALLE for at have givet mig en hel fantastisk server.
/angeldust
Tilbage til toppen Go down
 
Angeldust takker også af...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lauras fra Romeren Ralle takker også af...
» skie takker hurtigt af

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Gamle Gnavne Gnavpotter :: Mindelunden-
Gå til: