Gamle Gnavne Gnavpotter
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Travian alliancen GGG
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Lauras fra Romeren Ralle takker også af...
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_icon_minitimeMan Sep 13, 2010 6:01 am af Diana

» Angeldust takker også af...
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_icon_minitimeSøn Sep 12, 2010 3:20 pm af BR

» skie takker hurtigt af
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_icon_minitimeSøn Sep 12, 2010 2:39 pm af skie / Scipio

» Mindelunden
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_icon_minitimeSøn Sep 12, 2010 2:26 pm af skie / Scipio

» Godkendelse
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 1:32 pm af Gæst

» Velkommen til GGG forummet
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_icon_minitimeMan Apr 26, 2010 4:30 am af Gusse

Mest aktive brugere
Count Dooku
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_lcapLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_voting_barLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_rcap 
the pain
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_lcapLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_voting_barLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_rcap 
skie / Scipio
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_lcapLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_voting_barLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_rcap 
MrBoejle - Lasse
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_lcapLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_voting_barLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_rcap 
Admin
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_lcapLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_voting_barLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_rcap 
Symbolet - Carpi
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_lcapLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_voting_barLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_rcap 
MILF
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_lcapLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_voting_barLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_rcap 
Majestic
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_lcapLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_voting_barLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_rcap 
Diana
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_lcapLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_voting_barLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_rcap 
Absalon
Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_lcapLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_voting_barLauras fra Romeren Ralle takker også af... I_vote_rcap 

 

 Lauras fra Romeren Ralle takker også af...

Go down 
ForfatterBesked
Diana

Diana


Posts : 45
Join date : 27/04/10

Lauras fra Romeren Ralle takker også af... Empty
IndlægEmne: Lauras fra Romeren Ralle takker også af...   Lauras fra Romeren Ralle takker også af... I_icon_minitimeMan Sep 13, 2010 6:01 am

En sen aften et par uger inden DKX8 startede sad jeg på skype med Valoel og Micanet. De talte om et projekt som de havde planer om. Di blev straks nysgerrig, men puha hvem skulle jeg starte op med ??

Jeg gik i tænkeboks og kontaktede de dejlige gutter fra humlehaven. Begge havde faktisk tænkt lidt i same tanker, selvom Jimmi havde travlt med både job og renovering af hus. Kasper var straks klar men vi vidste at vi kom til at mangle en spiller endnu, da Jimmi som udgangspunkt kun kunne være vores luksus sitter. Di kontaktede hendes gode ven Dandarnell der straks sagde ja.

CallOfDuty var født. Desværre en hurtig exit for denne, da IRL kom i vejen for 3 af 4 spillere.

Så var gode råd dyre og Di måtte enten droppe helt ud eller finde en anden konto. Årets mand Ralle kom som sendt fre himlen og Di joinede Romeren Ralle. Det var et match made in heaven. 100% sim af deff til WW og lokal området Very Happy

Serveren var igang og Di mødte en masse tildligere og fremtidige venner. Sikke vi fik hygget. Jeg vil derfor også gerne takke først og fremmest hele banden i GGG/LW/GOE/KFS. Grundstammen i hele dette eventyr.

Af personligheder vil jeg gerne takke:

Valoel; Di's helt egen Snuske. Du er en person jeg har været heldig at lære at kende. Jeg har nydt vores lange samtaler. Dem ved jeg der kommer mange flere af.

LionQueen; Vi fik nogle dejlige samtaler gennem hele serveren og jeg ved vi vil fortsætte med dem også i fremtiden.

Angeldust; En super dejlig qvinde som jeg har haft det super morsomt med. Endelig en spiller der kan fjolle samtidigt med der sendes angreb og du er klippefast i dine holdninger. Noget Di virkelig elsker. Du er sku en dejlig person. Tak for jeg fik mulighed for at lære dig at kende også.

TT; Hmm ja vi gik jo fre hinanden i vrede for lang tid siden. Jeg er personligt super glad for, at vi har lagt den tid bag os og bare har haft det super morsomt. Ja du HAR ET ILTERT temperament, men herregud... Du siger din mening og dem der ikke lytter til dig lærer jo ikke. Jeg husker al den energi du har lagt for dagen bl.a da vi forsøgte at redde Symbolet kontoen. Du gik 100% ind i den sag. Det har klart været en fornøjelse og jeg dækker med glæde din ryg til enhver tid.

Skie; Du har et overblik jeg sjældent har set. Jeg ved du ikke har siddet med planglæningen alene, men samtidigt ved jeg også, at du har en meget stor aktie i at vi gik med sejeren. Dyb respekt til dig. Stiller gerne op på dit hold igen.

Så er der naturligvis mine homies; Rikke, Marck og sidst men ikke mindst Ralle. I er fantastiske alle sammen. Jeg ved jeg til enhver tid vil have det vildt sjovt når I er i nærheden. Vi vil spille igen.

Micanet og Maje; I er nogle fantastiske personligheder. Jeg ved vi ikke fik sludret så meget som vi plejer, men IRL er også en vigtig ting og jeg er glad for at I prioritere dette højere nu end I har gjort tidligere. I var aldrig længre væk, end at jeg kunne få fat i jer hvis der var brug for hjælp. Jeg håber vi kommer til at nyde endnu en server i fremtiden.

Til alle jer andre, Pain, BB, Symbolet, Julie, Hyggehunden, Mulm og mange mange andre. Tak for at I var med til at gøre en spændende server sjov også. Vi skal jo altid huske at spil er lig med leg og det var I med til at fremme.

Hvem ved... Lauras dukker nok op igen Wink

TILLYKKE MED SEJEREN

DKX1 - lost
DKX2 - won
DKX3 - kaosspil hverken tabt eller vundet
DKX4 - lost
DKX8 - won


Tilbage til toppen Go down
 
Lauras fra Romeren Ralle takker også af...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Angeldust takker også af...
» skie takker hurtigt af

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Gamle Gnavne Gnavpotter :: Mindelunden-
Gå til: